Bugün Türkiye genelinde saat 18.57’de deprem tatbikatı yapılacak. Düzce Depremi’nin 23. yılı dolayısıyla planlanan tatbikatta ‘Çök-Kapan-Tutun’ hareketi gerçekleştirilecek. Saat 18,57’de yapılacak tatbikat için telefonlara mesajlar gelecek, belediye ve cami hoparlörlerinden duyurular yapılacak. Ayrıca televizyon ve radyo kanallarında uyarılar yayımlanacak.
12 Kasım’da Türkiye genelinde deprem tatbikatı yapılacak. Tatbikat kapsamında 18.57 saatinde TV ve radyolar tatbikat anonsu geçecek, tüm Türkiye’ye telefondan mesaj gidecek. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu İletişim Başkanlığı ile AFAD tarafından ortaklaşa düzenlenen ‘Afet İletişim Çalıştayı’nda konuştu. Afet anlarında ve sonrasında yapılacak çalışmalar için bilgilendirmeler yapan Soylu, yarın Düzce depreminin 23....