Doktorlar ve sağlıkçılar, toplu sözleşme görüşmelerinin başlayacağı 1-2 Ağustos tarihlerinde iş bırakma eylemi yapacak. Eylem kapsamında poliklinik hizmeti verilmeyecek, ancak acil servisler iş bırakma eyleminden muaf tutulacak. 19 sendika ve iki aile hekimliği federasyonu tarafından kurulan Sağlık ve Sosyal Hizmet Birlik ve Mücadele Platformu’nu (SABİM) bünyesindeki sağlıkçılar, iki günlük iş...
Sağlıkta şiddet yasası ve özlük hakları için eyleme başlayan sağlıkçılar, 8 Şubat’ta iş bırakacak. Sağlık çalışanları 8 Şubat’taki iş bırakma eyleminde sadece acil hastalar, diyaliz hastaları, gebeler, kanser hastaları, yoğun bakım hastalarına hizmet verecek. Önceki gün harekete geçen Türk Tabipleri Birliği üyeleri, 4 Şubat’a kadar her gün nöbet tutacak. Doktorlar,...